Probleemilahendusliku meetodi rakendamine koolieelses lasteasutuses
- Maht: 40 tundi
- Sihtrühm: koolieelsete lasteasutuste õpetajad
- Koolituse eesmärk on täiendada lasteaiaõpetaja teadmisi laste sotsiaalse kompetentsuse arendamiseks ning oskusi probleemilahendusliku meetodi rakendamiseks.
- Koolituse sisu:
- Sotsiaalse kompetentsuse mõiste: sotsiaalse kompetentsuse arendamise vajalikkus ja uurimise ajalugu; sotsiaalse kompetentsuse komponendid. Emotsioonid: nende
väljendumine, väljendamine, ära tundmine endal ja teistel. - Lapse sotsiaalne kompetentsus: selle areng, hindamise ja arendamise võimalused koolieelses eas
- Inimestevaheliste probleemide lahendamise oskused: probleemi mõiste, probleemile orienteerituse stiilid, probleemide lahendamise viisid, alternatiivsete lahenduste produtseerimine, järelduslik mõtlemine, teise perspektiivi võtmine, dialoogi meetodi kasutamine
- Sotsiaalse kompetentsuse mõiste: sotsiaalse kompetentsuse arendamise vajalikkus ja uurimise ajalugu; sotsiaalse kompetentsuse komponendid. Emotsioonid: nende
- Õppejõud-koolitajad: Ly Erg
- Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli tunnistuse.